زندگی نامه

دارن هاردی کیست؟

دارن هاردی کیست؟

دارن هاردی یکی از نویسندگان تاثیرگذار و ثروتمند آمریکایی است که انگیزه برای تغییر و آموزش به افراد در سراسر دنیا را به عنوان حرفه‌ی اصلی خود انتخاب کرده و شهرت خود را از انتشار کتاب‌های اثربخش در زندگی شغلی و شخصی و درآمد مردم به دست آورده است. هاردی علاوه بر نوشتن کتاب‌های موفقیت، یک مجله‌ی مشهور به نام «موفقیت» را تاسیس کرد که چندین میلیون مخاطب‌ پر و پا قرص در کل دنیا پیدا کرد، اما چندی پیش از مدیرعاملی این نشریه انصراف داد تا زمان و انرژی خود را به فعالیت‌های جدیدتری اختصاص بدهد.

زندگینامه دارن هاردی:

دارن هاردی (Darren Hardy) در فوریه‌ی سال 1971 میلادی در آمریکا متولد شد. زمانی که هجده ماه داشت، والدینش از یکدیگر جدا شدند و او با پدرش زندگی کرد. او از سنین پایین علاقه‌ی زیادی به کسب درآمد و سبک زندگی افراد ثروتمند داشت. این علاقه او را پای صحبت و دوستی افراد ثروتمند بسیاری کشاند. بی‌پروایی او در کنار دوستی با این افراد موجب شد که دارن هاردی در هجده‌سالگی به درآمدی بیش از یک میلیون دلار برسد.

دارن هاردی در سال 2007، ناشر مجله‌ی موفقیت شد و در این مجله مقالاتی را منتشر می‌کرد که با استقبال بالایی از سوی مخاطبان روبه‌رو می‌شدند. اگرچه او بعدها از این سمت استعفا داد، نویسندگی و نشر این مجله به دارن هاردی کمک کرد تا افراد موفق بسیاری را ملاقات کند و از آن‌ها راز موفقیتشان را بپرسد. شنیدن این روایت‌ها در کنار علاقه‌ی شخصی، دارن هاردی را به سمت سخنرانی‌های انگیزشی برد و او دریافت که به کمک کردن به دیگران برای پیدا کردن اهدافشان در زندگی علاقه دارد.

دارن هاردی تا امروز به سازمان‌ها و افراد بی‌شماری مشاوره داده و کارآفرینان بسیاری را به جهان معرفی کرده است.

 

بهترین کتابهای دارن هاردی:

  1.  اثر مرکب
  2.  قطار سرعت به سوی ثروت
  3.  امسال تکرار نخواهد شد
  4.  باورهایی برای یک زندگی موفق
  5.  ترن هوایی ثروت ساز

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *